Pages

Saturday 26 November 2011

I'm falling to pieces..



Kalau kau ada twitter aku, kau tahu anak-anak aku nanti nama Adam, Adrianna, Mikhail dan baru tambah Mellisa. It would be great kan, ada anak-anak yang dah dekat-dekat sebijik macam kita. It should be great. It must be great because that's the way it should be. Suka makan apa yang kita suka makan, taste lagu sama, boleh sing along sama-sama, kemas rumah, basuh kereta, masak, shopping, holidays, bed time stories, boleh bebel-bebel tanpa diorang melawan, boleh buli-buli diorang, watch they grow up, feel they are close to me every second every minute every day, feel their hearts and their papa's heart close to mine, OH MY GOD! Nak budak-budak ni please.



Kadang-kadang rasa macam tak nak jaga diri sendiri sahaja, tak nak kemaskan barang-barang sendiri sahaja, tak nak buat air kat diri sendiri sahaja, tak nak cakap sorang-sorang, tak nak beli baju untuk diri sendiri sahaja, tak nak basuh baju sendiri sahaja, tak nak tengok muka sendiri dan Bebear sahaja. Kadang-kadang rasa nak jaga berketul-ketul budak, nak kemaskan barang-barang diorang, dan mestilah kena jaga bapak budak-budak tu juga of course lah kan. That's the biological part, itu kena salahkan hormon.



Semalam adik aku yang bongsu buat family traits, sebab dia dah habis PMR takde benda nak buat kat rumah maka dia buat questionnaire dan message abang-abang dan kakak dia tanya soalan. Macam hair colour, eyes, ears, jenis lagu, makanan, dan banyak lagi lah kan. Lalu buat satu kesimpulan dalam keluarga. Kesimpulan yang dapat adalah aku SORANG banyak ikut ayah aku, physically, bab makan, dan perangai sikit. Yang lagi 3 ketul semua ikut emak aku cis! Lepastu diorang gelakkan aku sebab aku team sorang dengan ayah aku. Cis lagi!



So lately I have been thinking, having my own family someday, would be so great. Ada team sendiri, ada orang boleh diajak merepek. Macam emak. Bila aku dah besar begini kami dah boleh sembang macam-macam. Daripada benda kecik kat rumah contoh perasaan dia, nak makan apa harini, sapu sampah, baju raya, sampai ke lagu, penyanyi, isu semasa, politik, cerita kat TV, everything. Sebab emak aku kind of sporting jugak, so we make a great team in some issues.





I MUST BE SO DAMN ALONE AND LONELY BY NOW T__T DAMN. DAMN. DAMN.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com